Po co mi archetyp marki cz.2
W pierwszej części omówiłem sześć archetypów: mędrca, czarodzieja, błazna, patriarchę, wojownika i towarzysza. Jeśli po lekturze stwierdziłeś, że nie odnajdujesz się w żadnej z postaci, nie martw się to nie koniec. Przed Tobą kolejne sześć: 7.Kochanek: Jego żywioł zmysłowa przyjemność która ma towarzyszyć budowaniu bliskiej relacji. Ma dar doceniania innych, jego opowieść jest pełna zmysłowości [...]
Po co mi archetyp marki cz.1?
Jeśli zadajesz sobie takie pytanie warto zastanowić się czym jest archetyp. Nic lepiej nie trafia do odbiorcy niż obraz, więc jeśli możemy zestaw zachowań, wartości, cech związanych z naszą firmą, produktem i usługą pokazać za pomocą postaci to mamy archetyp. Inaczej mówiąc to pewna personifikacja naszych wartości. A czym są wartości? To unikatowe cechy, postawy, [...]
Storytelling – od czego zacząć?
Jeśli jesteś przekonany że warto wykorzystywać historie do opowiadania o produkcie, to możesz zadawać sobie pytanie o.k., ale jak mam się do tego zabrać? Bo storytelling działa najlepiej wtedy kiedy jest wpisany w strategię marketingową. Tu zajmę się samym procesem powstawania opowieści. Moje podejście do storytellingu 360° oznacza, że stworzenie dobrej historii jest możliwe tylko [...]
Opowieść Agnieszki – owoc warsztatów storytellingu.
Na początku lipca odbyły się dwudniowe warsztaty storytellingu. Agnieszka przeszła przez nie jak burza i zakończyła z przytupem. Za jej zgodą dzielę się jej opowieścią. Kim jestem Jako nastolatka żyłam w ciągłym lęku. Bałam się o swoją mamę, że ją stracę. Mieszkałam tylko z mamą. Ojca nie pamiętam zbyt dokładnie, zmarł kiedy byłam mała, a [...]