Co będzie dalej – cz.1?

Jak opowiadać, żeby ludzie chcieli dowiedzieć się, co będzie dalej? - A co jeśli ktoś ma umysł ścisły i nie lubi słuchać opowieści? Pyta marketerka z firmy, która robi elementy stalowe, z których montuje się kolejne elementy stalowe, które, tworzą ( uwaga!) stalową konstrukcję. - A dlaczego nie lubi pani ich słuchać? - Bo mnie [...]
Sześć słów Hemingwaya.

Czy w marketingu jest miejsce na opowieść? Znasz historię Ernesta Hemingwaya? W latach dwudziestych ubiegłego wieku siedział z zaprzyjaźnionymi pisarzami w kawiarni i z nudów założyli się o 10 dolarów o to, kto z nich napisze najbardziej emocjonującą historię w sześciu słowach. Pomyśl, tylko sześć słów! To nie było łatwe zadanie, ale oni próbowali. Kiedy [...]
Trójmiejski storytelling#1

Jakiś czas temu trafiłem na ciekawy przykład lokalnego storytellingu. Hossa - gdyński deweloper przygotował film reklamowy o swojej flagowej inwestycji. Osiedle Garnizon w Gdańsku Wrzeszczu to jak pisze deweloper na swojej stronie internetowej: „To miejsce unikatowe, które tworzy zupełnie nową tkankę miejską i w którym harmonijnie współgrają funkcje mieszkaniowa, biurowa, usługowa i rozrywkowa. Tu przeszłość [...]
Content marketing na traktorze.

Content marketing jest wszędzie. Tak można pomyśleć kiedy obserwuje się współczesne trendy marketingowe. Producenci i agencje reklamowe rzucili się na tworzenie treści, które mają dawać klientom wartość, dobrze się pozycjonować, działać viralowo, generować leady i zwiększać sprzedaż. I dobre teksty mogą tak działać. Ale czy wiesz kto wymyślił content marketing i jak dawno? Jeśli myślisz, [...]