Jak oswoić networking?
Jak bardzo stresują cię rozmowy na konferencjach, szkoleniach, targach? Nie lubisz tego? Nie wiesz jak się przedstawić, co mówić. Głos więźnie w gardle, ręce się pocą? Jak wyjść z tej potyczki z samym sobą zwycięsko? Jeśli się przygotujesz, będzie ci łatwiej. Wyobraź sobie, że jesteś na konferencji branżowej i naprzeciw Ciebie stoi dyrektor firmy, [...]
Marketing przy kawie – Storytelling w strategii marketingowej – 25.10.2017
Marketing przy kawie – Gdańsk 25.10.2017 – Olivia Business Centre Storytelling w strategii marketingowej. Zapraszam Cię na cykliczne spotkanie o tym jak ciekawie opowiadać o rzeczach ważnych. Jak storytelling buduje relacje, wzmacnia zaufanie i pomaga zrozumieć Twój produkt. W jaki sposób można zamienić słuchacza w klienta? O tym będzie podczas pierwszej godziny. W czasie drugiej [...]
Czym jest storytelling 360º?
Dobre pytanie. Story - czyli historia, ale z fabułą, i przekazem. I telling czyli opowiadanie, ale nie dla samego opowiadania tylko po coś. Czyli mówisz o życiu, o produkcie, o usłudze, za pomocą opowieści. W określonym celu. Większość ludzi kiedy opowiada o swojej firmie używa określeń typu: - jesteśmy znani na rynku; jesteśmy elastyczni, solidni [...]
Po co mi archetyp marki cz.2
W pierwszej części omówiłem sześć archetypów: mędrca, czarodzieja, błazna, patriarchę, wojownika i towarzysza. Jeśli po lekturze stwierdziłeś, że nie odnajdujesz się w żadnej z postaci, nie martw się to nie koniec. Przed Tobą kolejne sześć: 7.Kochanek: Jego żywioł zmysłowa przyjemność która ma towarzyszyć budowaniu bliskiej relacji. Ma dar doceniania innych, jego opowieść jest pełna zmysłowości [...]