Po co mi archetyp marki cz.1?
Jeśli zadajesz sobie takie pytanie warto zastanowić się czym jest archetyp. Nic lepiej nie trafia do odbiorcy niż obraz, więc jeśli możemy zestaw zachowań, wartości, cech związanych z naszą firmą, produktem i usługą pokazać za pomocą postaci to mamy archetyp. Inaczej mówiąc to pewna personifikacja naszych wartości. A czym są wartości? To unikatowe cechy, postawy, [...]
Najważniejsza umiejętność handlowca.
Najważniejszą umiejętnością handlowca jest umiejętność słuchania. Klient wszystko ci powie jeśli będziesz pytał i słuchał. Tak zaczynam swoje szkolenia sprzedażowe. Nie wszyscy się z tym zgadzają. Opowiadam wtedy historię Darka. Darek był na szkoleniu bardzo aktywny i jak sam powiedział kupił metodę całkowicie. Opowiedział mi kilka tygodni później o tym jak wykorzystał to czego się [...]
Opowieść Agnieszki – owoc warsztatów storytellingu.
Na początku lipca odbyły się dwudniowe warsztaty storytellingu. Agnieszka przeszła przez nie jak burza i zakończyła z przytupem. Za jej zgodą dzielę się jej opowieścią. Kim jestem Jako nastolatka żyłam w ciągłym lęku. Bałam się o swoją mamę, że ją stracę. Mieszkałam tylko z mamą. Ojca nie pamiętam zbyt dokładnie, zmarł kiedy byłam mała, a [...]
Opowieść o mieście w którym nic się nie dzieje.
Jak opowiedzieć o miejscu, w którym nic się nie dzieje? Tak myśli o swoim mieście większość słupszczan. Słupsk to fajne miejsce, ale ma swoją lokalną specyfikę . Jeśli jesteś tu pierwszy raz i zgłodniejesz, nie masz wielkiego wyboru. Gdzie się nie obejrzysz tam pizzeria. To miasto z największą ilością pizzerii na głowę mieszkańca w Polsce. [...]